četrtek, 6. september 2012

Joga smeha v Osilnici

ODZIVI udelžencev vikend delavnice ADIJO PRETEKLOST...DOBRODOŠLA SEDANJOST, ki smo jo preživeli avgusta v Osilnici :)


Meni je bilo super fino mega fajn :D
No pa sej to je zmeri :P (Sašo)

Meni je blo mega, vsak je dodal skupini tisto, kar je bilo potrebno, da je bil vikend res čaroben.
No, bil je celo tako dober, da me je od vsega položilo v posteljo z neko virozo. Ja ja, se čistim :D (Saša)

Predragi veleumniki in velemagi tega stvarstva, ljubitelji glasbe in...khm khm...:)))Zame je bilo to mega doživetje, nekaj novega in pozitivnega kar me je res osrečilo....počutim se kot prerojen...vsem hvala za res super vikend in druženje...:)) (Gašper)

Meni se še vedno smeji in musklfibr na six packih še ni popustil, ha ha. Hvala vsem, it was magical, still is J (Darja)

Bilo je res enkratno in čarobno, še ob branju Danajinega maila in odgovorov me ponese v Osilnico in pričara velik nasmeh na obraz. Kot pravi Saša, vsak izmed nas je dal tisti potrebni del v mozaik, ki je neponovljiv, tak kot je...in verjamem, da bodo tudi ostali mozaiki taki - vsak enkraten in nadgraden:). (Barbara)

Pa še jaz…danes kar ne morem zlagat škatlic, mi misli uhajajo v Osilnico in me daje abstinenčna kriza smehaJ, čeprav sem se že zjutraj smejala, ko sem si umivala zobeJ.. (Nataša)

Hvala Danaji za Super Vikend  in hvala Vesolju, da je v moje življenje povabilo neverjetne in občudovanja vredne posameznike …..   Skejterjem pa hvala, da sem pri sebi ozavestila še kaj… ;-) (Goga)

No, pa da še jaz kako rečem :)
 Ko sem prišel gor sem bil kot kup blata (beri: dreka) in prišel sem najdet mir, ki ga seveda zaradi vseh vas, hvala bogu, ni bilo. In točno to sem rabil. spolno občuješ mir (beri: jebeš mir), ko si potrt, z razlogom ali brez, je najboljše zdravilo samo smeh in to je ta vikend dokazal. 

Posebej bi pohvalil D.a.n.a.j.i.n.o. (še vedno počasi izgovarjam njeno novo ime in prav tako počasi pišem) vodenje tega vikenda. Bila nam je kot mamica. Peljala za rokico na meditacije in delavnice in ko smo pridno naredili svoje delo, nas je pustila, dase igramo. In ravno ta otročja svoboda, da so določene osebe s kalodontom mazale kljuke, nas je vse povrnila v nedolžnost bilokakega početja. Ko je bilo treba "delat", nas je postrojila in vsi smo bili pridni. Sam to, da nam je dala svobodo, je najbolj pomemben del te delavnice, ker smo lahko bili to kar smo. In se je videlo ;) Prav super smo se imeli. Pa da smo imeli žur brez alkohola in se noro nasmejali, tudi ni majhen podvig. Sej nisem od tistih, ki se rabijo napit, sam lepo je bilo videt, kako smo spoštljivo, brez ugovarjanja sprejeli nasvet "mamice" ;) In ko je komu bilo malo hudo, je pristopila k vsakemu in se na 4 oči (sej nihče ni imel steklenega očesa?) pogovorila in povedala točno to kar smo rabili slišat. Tako da se prijavljam za naslednjo delavnico, ki bi lahko bila na smučanju XD

Ostali ste bili res neprecenljivi del mozaika in od vsakega sem se nekaj naučil. (Robert)

Ni komentarjev:

Objavite komentar